22 Temmuz 2011 Cuma

gizem bilerek frikik verdim kardeşim tahrik oldu

ben gizem annem ve babam çalıştıgı için evde kardeşim ve ben sıkça yalnız kalıyorduk okulun son günleriydi kardeşim okula gitmemişti eve geldigimde gene evde yalnızlık akşama kadar üstümü değiştirmeden tv izleme bahanesiyle kardeşime son günlerde verdigim frikikler ile  şölen yaşatmaya gidiyordum

okul etegimi katlayarak kısalttım o gün çok azmıştım zaten kanepeye oturunca kardeşim de rahat izleyebilmek için tam karşıma geçti çaktırmadan bacaklarıma bakmaya çalışıyordu benim çok hoşuma gidiyordu bu durum.
bacaklarımı açatım onun aleti dikilmeye başladı sonra bacak bacak üstüne attım o kadar abarttım ki kalçalarım görünüyordu sonra mutfaga gidip geldi  kardeşim bende etegimi katladım gömlegimin üst 2 dügmesini açtım gelince ayagımın dibine oturdu ve çorabın toz olmuş dedi eliyle silkeledi siyah ince çorabım onu tahrik ediyor olmalıydı


kardeşim olmasına ragmen o kadar azmıştım ki bi bahane ile sertleşmiş  kocaman aletine dokunmak istiyordum hemen ünündeki kumandayı alırken elimi sürttüm kardeşim kumandayı geri aldı kanepeye uzandı bende onun üstüne çıkıp kumandayı almaya çalışırken aletine sürtünüyordum kaskatı olmuş aleti sürtükçe beni azdırıyordu kardeşimin üzerinde adeta kumanda bahanesiyle sekiyordum etegim falan açılmıştı hemen toparlandım ama kardeşim çok tahrik olmuştu şakalaşırken sürekli bacaklarımı okşuyor gögüslerimi avuçluyordu bende azmıştım okul kıyafetimi çıkartmadım onu azdırıyor diye


sonra ben uzanırken birden üstüme çıktı şeyini sürtmeye başladı sözde elimden kumandayı alıyordu benim çok hoşuma gitmişti dayanamadım ve kardeşimi kendime çekip dudugında öpmeye başladım kardeşim çok şaşırdı ve 31 çekerken seni hayal ediyordum seni istiyorum diyerek bacaklarımı okşuyordu bende sik beni aşkım senin fahişen olmak istiyorum diyordum ve etegimi indirdi çorabımı çıkarmaya çalışıyordu engelledim olmaz dedim ne yapıyorsun biz kardeşiz dedim ama dinlermi azmış bir kere sonra benim üstümde sütyenim ve külütlu çarabım kalana kadar soydu oda eletini agzıma dayanı kocaman sert bir aleti vardı bir süre yalattı sonra üstümde çorabım varken sürtünerek seviştik deliler gibi öpüşüyorduk gögüslerimi avuçluyordu



seni istiyorum azgın fahişem diye bagırıyodu boşalana kadar böyledevam etttik sonra bunu kimseye söylemememiz konusunda karar aldık  ama sevişmeye devam ettik onları başka hikayelerimde anlatırım 

Hiç yorum yok:

Yorum Gönder